Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Decydują koszty albo pomysły

12 czerwca 2002 | Raporty | MG

Konkurencyjność Przedsiębiorstwo może zyskać przewagę na rynku albo produkując znacznie taniej niż inni, albo wytwarzając wyroby lepsze i nowocześniejsze

Decydują koszty albo pomysły

Przedsiębiorstwo może na dwa sposoby dążyć do zyskania przewagi na rynku: produkując znacznie taniej niż inni albo wytwarzając wyroby lepsze i nowocześniejsze niż konkurenci. Drugi z tych sposobów jest na dłuższą metę skuteczniejszy, ale wymaga stosowania innowacyjnych rozwiązań i ponoszenia związanych z tym kosztów.

W ciągu ostatnich dziesięciu lat głównym motorem wzrostu gospodarczego w Polsce był rozwój sektora prywatnego, następujący przez bezpośrednie inwestycje zagraniczne i powstawanie nowych firm. Działalność ta koncentrowała się w sektorach zaniedbanych w czasach gospodarki centralnie planowanej - np. w usługach lub w produkcji względnie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2642

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament