Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowa agencja promocji

17 maja 2003 | Ekonomia | NA
źródło: Nieznane

Inwestycje zagraniczne PAIZ plus PAI, czyli PAIIZ

KOMENTARZ: Dwa w jednym dla inwestora

Nowa agencja promocji

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIIZ) - tak nazywać będzie się nowa instytucja mająca przyciągać inwestycje zagraniczne do Polski oraz promować nasz kraj na zewnątrz. Powstanie ona z połączenia Polskiej Agencji Inwestycji Zagranicznych (PAIZ) oraz Polskiej Agencji Informacyjnej (PAI).

- Żeby strzelać, trzeba mieć pistolet - tak wyjaśnia sens utworzenia nowej agencji Andrzej Szejna, odpowiedzialny w resorcie gospodarki m.in. za promocję Polski. - PAIZ ma być instytucją, która aktywnie będzie przyciągać inwestorów do Polski, pomagać im w rozpoczynaniu działalności na tutejszym rynku, także promować nas za granicą - powiedział podczas wczorajszej konferencji prasowej minister Szejna.

Dodał, że do końca maja tego roku odbędą się walne zgromadzenia dwu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2925

Spis treści

Wojna z terroryzmem

Zamów abonament