Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Punkt zwrotny

23 marca 2004 | Moje Auto | RP

Andreas Schleef Prezes Seata o polityce firmy

Punkt zwrotny

RZ: W 2000 roku Seat sprzedał 613 000 aut, w 2003 roku zaś tylko 473 000. W tym samym czasie przychody firmy zmniejszyły się z 6351 mln euro do 5522 mln euro. Czy pana nie niepokoi ta tendencja?

ANDREAS SCHLEEF: Nie, bo nie interesuje nas osiąganie rekordów produkcji, lecz wykreowanie marki, a co za tym idzie - uzyskanie odpowiednio wysokiego zysku na każdym sprzedanym samochodzie. Jesteśmy w połowie drogi. Bernd Pischetsrieder, były prezes Seata, a obecnie prezes VW AG, zgadza się ze mną, że firma jest na zakręcie. Musimy uzyskać właściwą dochodowość i podnieść image marki. Ilościowy rozwój produkcji powinien być widoczny już w 2005 roku. Inwestujemy w nowe produkty - altea kosztowała nas 582 mln euro i te wydatki ponosimy z bieżących...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3184

Spis treści
Zamów abonament