Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niszowy popyt

04 grudnia 2004 | Ekonomia | DW

NA MARGINESIE

Niszowy popyt

Z podberlińskiego parku Dwarf Park Trusetal zginęła jego największa atrakcja - mocno roznegliżowane figurki ulubionych przez Niemców krasnali. Wcześniej w wyzywających pozach można je było tam podglądać przez dziurkę od klucza, jak na seansie w salonie erotycznym.

Nie mamy żadnego potwierdzenia, że wyuzdane krasnale były polskiej produkcji. Jeśli były, to ich producent wie, co ma robić: powinien produkować więcej, skoro popyt jest aż taki, że trzeba kraść. Jeżeli były wyprodukowane na przykład w Chinach, to znak dla polskich przedsiębiorców, gdzie ewentualnie jest jeszcze na coś popyt. Jest to po prostu zwykły krasnal, tyle że goły, a więc i tańszy, którego Polacy potrafią doskonale zrobić. Trzeba jednak producentów ostrzec. Ten produkt jest naprawdę niszowy. Nie można przecież liczyć, że Niemcy gołe krasnale masowo będą ustawiać w ogrodach.

Danuta Walewska

Brak okładki

Wydanie: 3398

Spis treści
Zamów abonament