Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama w Internecie

11 stycznia 2005 | Dobra firma | PK
źródło: Nieznane

OD PROSTEJ DOMENY DO SZEROKIEJ KAMPANII Reklama w Internecie Jak skutecznie reklamować towar czy usługę nie wydając horrendalnych sum na działalność marketingowych potentatów? Dobrym pomysłem jest reklama w Internecie, czy to na stronach profesjonalnych portali, czy też poprzez opracowanie odpowiedniego programu partnerskiego, który za stosunkowo niewielkie pieniądze zachęci do zakupów i zainteresuje potencjalnych klientów.

Istnieje wiele metod i możliwości reklamy internetowej. Dziś właśnie o nich oraz o zasadach, jakimi przedsiębiorca powinien kierować się przy tworzeniu lub zlecaniu reklam swej firmy, aby nikt nie zarzucił mu naruszenia prawa. Przedstawimy także przysługujące firmom metody obrony przed nieuczciwą reklamą konkurencji.

KROK PIERWSZY: WŁASNA DOMENA

Dla firmy, która dopiero stawia pierwsze kroki w Internecie i nie ma środków finansowych na zorganizowaną kampanię promocyjną, dobrym rozwiązaniem jest wykupienie własnej domeny internetowej. Istnieje wiele portali, które oferują adresy bez jakichkolwiek opłat (np.www.prv.pl), jednak obecnie w dobrym tonie jest mieć własny adres www, bez komercyjnych rozszerzeń.

Jeżeli chodzi o wykupienie indywidualnego miejsca w sieci, to ceny kształtują się różnie, w zależności od oferenta usługi oraz rodzaju domeny, z której zamierzamy skorzystać. Za domenę ogólnopolską www.nazwamojejfirmy.pl...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3428

Spis treści

Ekonomia

BCC z SAP
BOŚ: w 2005 r. lepiej
BRE Bank sprzedał NFI Victoria
BSE w Kanadzie: ubój stada
Budowlana wojna
Budżety Unii: umowa do czerwca
Cena spokoju
DT: dwie emisje
DaimlerChrysler: lepiej dzięki Chryslerowi
Dużo na składkę i świadczenia
EBC: strata, bo słaby dolar
Edipresse Polska bardziej ofensywna
Elektrim chce arbitrażu
Era ma budżet
Firma z Chin rozpoczęła produkcję
France Telecom chce zmian
GM: Chiny niegotowe
Giełdowy spadek
Irlandia: metry na drogach
Jack Welch w Warszawie
Komentarz giełdowy
Kontrakt Budimeksu
Kontrakt Siemensa z TP
Kurs mocno w górę
Liczą na programy emerytalne
Ma być konkurs w PŻM
Mercedes: więcej ciężarówek
Na razie nie zarobią
Najwięcej reklam w TVP1
Narodowy plan rozwoju
Nie ma preferencji dla nowych graczy
Niemcy: podatki bez zmian
Nowe pismo PTWP
Poligrafia: poprawa wyników
Politycy chcą nadzoru nad syndykiem
Polska amunicja do F-16
Polska ma poparcie
Polska przyciąga inwestycje
Postęp na platformie
Pożyczki dla dobrych znajomych
Przepychanki na Okęciu
Przyciągamy kapitał
Przywileje kosztują setki milionów
RPP: czy obniży stopy?
Rok to za mało
SAS bez Szczecina
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Silniki do Iraku
Slovenske Elektrarne: Włosi przyjmują
Sprawa Kulczyka w toku
Sprostowanie
Standard Chartered przejmie Korea First Bank
Terroryści dyktują ceny
Tsunami: lęk przed rybami
UE: stabilne bezrobocie
USA obiecuje redukcję deficytu
VA Tech: zgoda na Siemensa
VW: lekka poprawa
W portfelach największe spółki
Wiceprezes w Delphi
Wszyscy płacą za wybranych
Wyższe dotacje, większe inwestycje
Zgodny spadek indeksów
Zmiany w spółkach KGHM
Złoty w górę, obligacje stabilne
Zamów abonament