Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Walka o młodych klientów

16 maja 2005 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

HANDEL Walka o młodych klientów Dobre perspektywy dla producentów młodzieżowej mody powodują, że nobliwe marki odmładzają swój wizerunek

- Ponad połowa naszych klientów to młodzi ludzie w wieku 20 - 35 lat. Wśród nich możemy kreować naszą markę, gdyż nie kojarzą jej z socjalizmem - mówi Michał Wójcik, prezes giełdowej Vistuli. O ile jeszcze w połowie lat 90. w jej garniturach chodzili głównie panowie po czterdziestce, teraz jej kolekcje podążające za światową modą mają przyciągnąć aktywnych, młodych, przynajmniej duchem, klientów. Dlatego od kilku lat spółka przestała szyć ubrania na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3534

Spis treści
Zamów abonament