Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

NIEJASNA PRZYSZŁOŚĆ HIPERMARKETÓW

08 maja 2006 | Nieruchomości, budownictwo | TŻ
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

CO SŁYCHAĆ NA RYNKU POWIERZCHNI HANDLOWYCH NIEJASNA PRZYSZŁOŚĆ HIPERMARKETÓW W Polsce jest już ponad 5,5 mln mkw. nowoczesnych centrów handlowych, a do końca roku przekroczymy 6 mln. Po zawojowaniu wielkich miast, centra handlowe pojawiają się w mniejszych, a do całkiem malutkich wchodzą supermarkety. Rośnie konkurencja. Do niedawna były to tylko hiszpańskie Biedronki i holenderskie Alberty, teraz powstają niemieckie Kaufmany, Lidle i Plusy, a tylko patrzeć amerykańskich Wall-martów i niemieckich Aldich. Z gry wypadła tylko austriacka Billa. Małe sklepy zyskały na konkurencji ze strony supermarketów - twierdzi Tadeusz Żyrowski (c) ADAM JAGIELAK...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3832

Spis treści
Zamów abonament