Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wystarczy ogrodzić teren inwestycji

10 lipca 2006 | Nieruchomości, budownictwo | GB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

ROZMOWA Co robią deweloperzy, aby sprzedać mieszkania Wystarczy ogrodzić teren inwestycji Bogumił Rutkowski, Dział Rezydencyjny Knight Frank, międzynarodowej firmy doradczej w dziedzinie nieruchomości (c) DARIUSZ GOLIK Jolanta Olszewska, Dział Rezydencyjny Knight Frank, międzynarodowej firmy doradczej w dziedzinie nieruchomości (c) DARIUSZ GOLIK Kolejny rok mieszkania sprzedają się deweloperom same - klienci stoją w kolejkach, rezerwując lokale, które nie mają jeszcze pozwolenia na budowę. Czy w takiej sytuacji firmy w ogóle myślą jeszcze o promowaniu swoich przedsięwzięć?

Bogumił Rutkowski, Dział Rezydencyjny Knight Frank, międzynarodowej firmy doradczej w dziedzinie nieruchomości: Jeżeli jest to mała inwestycja, do 50 - 70 mieszkań, to często deweloper ma już listę klientów oczekujących. Jeśli natomiast wynajmuje agencję doradczą, która z kolei posiada bazę swoich klientów, to reklamowanie mieszkań nie jest potrzebne. Jolanta Olszewska, Dział Rezydencyjny Knight Frank: Często wystarczy, że firma ogrodzi budowę, jeszcze przed rozpoczęciem prac, i na parkanie poda numer telefonu do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3885

Spis treści
Zamów abonament