Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koniecznie z klimatyzacją, bez ciemnych szyb

18 sierpnia 2006 | Dobra firma | a.mac

PRZY ZAKUPIE AUTA DLA SZEFA CENA NIE GRA ROLI Koniecznie z klimatyzacją, bez ciemnych szyb Szefowie firm najczęściej jeżdżą samochodami, których sami nie uważają za odpowiednie dla menedżerów. Mało pożądaną w tej grupie marką jest Ford. Ale jednocześnie najwięcej szefów ma auta tego koncernu.

Z badań przeprowadzonych w czerwcu na zlecenie miesięcznika "Auto Firmowe" przez Instytut Analiz Rynku Flotowego FlotaMonitor wynika, że właścicielowi przedsiębiorstwa wypada jeździć mercedesem, natomiast mało prestiżowy jest fiat. Biznesmeni nie darzą sympatią skód, choć to właśnie Skoda Superb jest od ubiegłego roku najczęściej kupowanym samochodem z klasy wyższej.

Idealne auto dla szefa to samochód elegancki, dobrze wyposażony i wygodny. Koniecznie z klimatyzacją i nawigacją satelitarną. Najlepiej, jeżeli będzie to pojazd marki Mercedes, BMW bądź Audi. Jednak Mercedes z reguły pozostaje w sferze marzeń. W rzeczywistości najczęściej użytkowanymi markami dla szefa są modele Forda, Toyoty, Renault, Peugeota, Škody, Opla i Citroena, czyli te, które paradoksalnie są znacznie mniej cenione przez samych zainteresowanych.

Nie lubią, ale kupują

Przedsiębiorcy, podobnie jak ogół Polaków,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3918

Spis treści

Gorące rozmowy

Zamów abonament