Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie ma za co chwalić stolicy

19 sierpnia 2006 | Warszawa | Na KB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

PROMOCJA Nie ma za co chwalić stolicy Przy budżecie sięgającym prawie 8 miliardów złotych Warszawa na autoreklamę przeznacza 5 mln złotych rocznie. Spośród dużych polskich miast stolica na przyciągnięcie gości wydaje proporcjonalnie najmniej Na promocję miasta za granicą Warszawa przeznacza 1,5 mln zł rocznie. Na zdjęciu jedno z naszych stoisk na targach inwestycyjnych w Cannes w marcu tego roku (c) BIURO PROMOCJI MIASTA

"Rzeczpospolita" porównała wydatki na promocję w pięciu dużych miastach: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu. Okazuje się, że w stosunku do dochodów najwięcej na autoreklamę rezerwuje w kasie Gdańsk, a najmniej - stolica.

Miliony z miliardów

Wrocław na promocję miasta przeznacza 2,5 - 3 mln zł z 2,3-miliardowego budżetu.

- Nie stosujemy konwencjonalnej reklamy. Stawiamy na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3919

Spis treści
Zamów abonament