Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nierzeczywiste reklamy Euro Banku

28 października 2006 | Ekonomia | EW

BANKI Nierzeczywiste reklamy Euro Banku

Euro Bank naruszył prawo, ponieważ nie podawał rzeczywistego oprocentowania kredytów - uznał prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ( UOKiK). Od marca do kwietnia tego roku bank prowadził promocję "Kredytu na PIT". Reklamy mówiły o atrakcyjnej stopie oprocentowania - tylko 5 proc. w skali roku. UOKiK ustalił, że oferta nie była aż tak korzystna. W reklamie nie poinformowano bowiem o rzeczywistej (kilkakrotnie wyższej) rocznej stopie oprocentowania.

el
Brak okładki

Wydanie: 3979

Spis treści
Zamów abonament