Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Zofia Wódka przyciąga do urn

13 listopada 2006 | Kraj | JK

KAMPANIA Pojedynek na hasła wyborcze Zofia Wódka przyciąga do urn Kampania przed wyborami samorządowych nie była oryginalna - obfitowała w ograne hasła typu "Olsztyn w Twoich rękach", "Blisko waszych spraw", "Bliżej ludzi". Były jednak wyjątki

Uciec od sztampy łatwiej było kandydatom o oryginalnych nazwiskach. Zofia Wódka, kandydująca do rady miejskiej Zawiercia, reklamowała się hasłem "Wódka - najlepszy wybór". Hasło spodobało się Piotrowi Giegżno, dyrektorowi kreatywnemu agencji reklamowej Soda. - Kapitalne wykorzystanie nazwiska. Można pójść za ciosem i zaproponować: "Bez Wódki nic się nie uda", "Wódka - będzie się działo w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 3990

Spis treści
Zamów abonament