Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient jest królem

21 sierpnia 1995 | Styl życia | Ev

Klient jest królem

Rozmowa z Kim-Evą Wempe, szefową firmy jubilerskiej Gerhard D. Wempe KG

Polscy czytelnicy z pewnością zastanawiać się będą: jak to się stało, iż taka młoda i atrakcyjna osoba poszła śladami ojca i przejęła (z ogromnym sukcesem) odpowiedzialność za dużą firmę?

Reprezentuję czwartą generację prowadzącą przedsiębiorstwo. Od rodziców nauczyłam się, iż sukces nie przychodzi sam. Zawód jubilera jest też sam w sobie specyficzny i nie można go z żadnym innym porównać. Ojciec dał mi 5 lat na to, abym udowodniła, że nie tylko się do tego nadaję, ale również, że jestem najlepsza.

Wszyscy wiemy, iż wiele wspaniałych firm traci swój blask, a nawet i obumiera w drugiej lub trzeciej generacji -- młodzi następcy nie zawsze mają tyle zapału i chęci -- co pionierzy.

Dlatego, może nie tak bardzo istotnym jest kierowanie przedsiębiorstwem przez "potomka" albo osobę noszącą to samo nazwisko -- ile przez osobę z kwalifikacjami lub talentem.

Wempe jest firmą rodzinną. Co to znaczy dla pani?

To jest bardzo ważne dla mnie. Nie muszę pukać pokornie do cudzych drzwi -- ja jestem u siebie i jestem sobą.

Jaką, pani zdaniem, cechą charakteru powinien...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 560

Spis treści
Zamów abonament