Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Coraz więcej pieniędzy z reklam trafia do Internetu

13 stycznia 2007 | Ekonomia | ŁD ML
źródło: Nieznane

NOWE TECHNOLOGIE Coraz więcej pieniędzy z reklam trafia do Internetu Już za dwa, trzy lata reklamodawcy mogą zainwestować w promocję w sieci więcej niż w radiu - twierdzą analitycy pytani przez "Rz"

Chociaż 230 mln zł wydanych na promocję w Internecie to zaledwie 4 proc. całego rynku reklamy w Polsce, sieć z uporem goni pozostałe media. Z roku na rok zmniejsza pod tym względem dystans do radia. Na razie nadawcy radiowi przyciągają dwa razy więcej pieniędzy z reklam niż firmy internetowe, ale to się może wkrótce zmienić. Tak się już stało w Wielkiej Brytanii. - Moim zdaniem za dwa lata reklama w polskim Internecie będzie warta więcej niż w radiu - ocenia szef sprzedaży portalu Onet Jacek Makowski. Bardziej ostrożny jest Marek Rusiecki,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4040

Spis treści
Zamów abonament