Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sainsbury rezygnuje z Internetu

28 maja 2007 | Ekonomia | AB

HANDEL Sainsbury rezygnuje z Internetu

Jedna z największych brytyjskich sieci handlowych Sainsbury rezygnuje ze sprzedaży przez Internet książek, płyt, filmów i gier komputerowych. Zdaniem analityków firmę zmusiła do tego silna konkurencja ze strony Amazon i Tesco. Rzeczniczka Sainsbury przyznaje, że strona miała mało klientów, a decyzja o jej zamknięciu z końcem maja pozwoli skoncentrować się na rozwoju sprzedaży w sklepach innych niż żywność produktów. W minionym roku na zakupy w sieci Brytyjczycy wydali 10,9 mld funtów, o jedną trzecią więcej niż rok wcześniej. (guardian.co.uk)

a.h.b.
Brak okładki

Wydanie: 4166

Spis treści
Zamów abonament