Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej na reklamę miast

20 listopada 2007 | Ekonomia | Katarzyna Ostrowska
Ile wydajĄ na promocjĘ najwiĘksze miasta. Przeprowadzane przez metropolie kampanie najczęściej kierowane są do dwóch typów odbiorców. Pierwszy to inwestorzy, drugi – turyści. Wszystko zależy od aktualnych priorytetów.  ∑
źródło: Rzeczpospolita
Ile wydajĄ na promocjĘ najwiĘksze miasta. Przeprowadzane przez metropolie kampanie najczęściej kierowane są do dwóch typów odbiorców. Pierwszy to inwestorzy, drugi – turyści. Wszystko zależy od aktualnych priorytetów. ∑

Przez trzy kwartały na promocję i reklamę miasta wydały prawie 110 mln zł. To tyle, ile w całym ubiegłym roku. Coraz bardziej doceniają bowiem ich znaczenie dla rozwoju

Z informacji uzyskanych przez „Rz“ od 19 miast (stolice województw oraz Gdynia, Toruń i Zielona Góra) wynika, że przez dziewięć pierwszych miesięcy tego roku wydały one na swoją promocję już prawie 110 mln zł. Zgodnie z planem wydatki na reklamę i promocję mają łącznie wynieść prawie 188 mln zł.

Samorządy sporo wydają już nie tylko na tradycyjne ulotki czy obecność na targach, ale także na reklamę w mediach. Dobrą okazję do promocji mają w tym roku Gorzów Wlkp. i Kraków. Oba miasta obchodzą jubileusz 750-lecia. Kampanię dla Krakowa...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 7868

Spis treści

Ekonomia

Air Italy Polska wchodzi z czarterami
ArcelorMittal: stal zdrożeje
Bankierzy z G10 wyczuleni
Bitwa na małe czarne
Biuro Rainbow Tours
Budowa BTC staniała
Budżet w Sejmie
Ceny energii nie będą wolne
Co można zrobić z taniejącym dolarem
Cytat dnia
Doradcy 24 idą na giełdę
Dreamlinery dla Wietnamu
Drogeryjne sieci zwiększają obroty
Duże spółki znów górą
Dwóch chętnych na Silesię
E-urząd w Świętokrzyskiem
Europa jest potężnym ekologicznym dłużnikiem
Faurecia – mniej zysku w Polsce
Grolsch dla SABMillera
Grupa PZU na dużym plusie
Inwestycje OSM Krasnystaw
Kalendarium gospodarcze
Kawiarnie Ruchu
Komentarz giełdowy
Kosztowne górnicze BHP
Koszty strajku kolejarzy
LICZBA DNIA: 3,04 tys. zł za m2 mieszkania
Najszybciej rosły zyski w handlu
Nieetyczne ulotki Cyfrowego Polsatu
Nordea ma konto dla niewidomych
Obligacje: 6 procent już wkrótce
Oczekiwania KPP
Odbicie po spadkach
PO i PSL deklarują kompromis w sprawie podatków
PROTECH – inżynierskie targi
Po pierwsze prywatyzacja
Podkarpacie chce mieć udziały w Jasionce
Polska się bawi. Czas na promocję
Polskie Radio broni abonamentu
Pragnienie sukcesu
Przekazy z MoneyGram
Puławskie Azoty czekają zmiany
Rumuńskie łowy Maspeksu
Samochód Roku z Polski
Słaby dolar niepokoi kraje OPEC
Tak Unii dla generyków
Walutowe problemy stoczni Nowej
Więcej czystej energii
Więcej na reklamę miast
Więcej reklam w gazetach
Więcej salonów Primy
Wybory opóźniły wypłatę pieniędzy z Unii Europejskiej
Wyjaśnienie
Za rok w UE będzie więcej mleka
barometr „rzeczpospolitej”
Zamów abonament