Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mały autobus

22 kwietnia 2008 | Życie Warszawy | Robert Przybylski
 Wersja viano z napędem na wszystkie koła wyróżnia się wyżej o kilka centymetrów zawieszonym nadwoziem
autor zdjęcia: Robert Przybylski
źródło: Życie Warszawy
Wersja viano z napędem na wszystkie koła wyróżnia się wyżej o kilka centymetrów zawieszonym nadwoziem

Wydłużony mercedes viano to dobra propozycja dla wielodzietnej rodziny. Na indywidualnych fotelach wygodnie zmieści osiem osób

Rozstaw osi viano wynosi 3200 lub 3430 mm. W wersji długiej od zderzaka do zderzaka nadwozie mierzy 5223 mm i ma pojemność 5,68 m sześciennego. Długie viano mieści na komfortowych fotelach osiem osób.

Nawet w najtańszej wersji trend fotele można przesuwać, obracać o 180 stopni i odchylać oparcie o 44 stopnie. Jednak w przeciwieństwie np. do chryslera voyagera, auta o podobnej wielkości, fotele mercedesa są ciężkie i ich przesunięcie wymaga wysiłku. Nie da się też łatwo zmienić aranżacji wnętrza. Jest to możliwe, bo fotele można wyjąć, jednak ze względu na ich niemałą wagę, najlepiej to robić w dwie osoby. Wyjęty z auta fotel trzeba poza tym gdzieś zostawić, więc dochodzi kolejny kłopot. Tymczasem w chryslerze fotele składane są jedną...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 7996

Spis treści

Ekonomia

Aaaaaakcje pracownicze po dobrej cenie skupię
Akcje banków pod presją
Banki liczą zyski
Barometr „Rzeczpospolitej”
Belvedere na minusie
Będzie nowelizacja e-podpisu
Chlebowski o podatku liniowym
Ciężarówka bez wpłaty własnej
Cyna i ropa najdroższe w historii
Cytat dnia
Czy ktoś w końcu pomoże dolarowi?
Czy region jest gotowy na gorsze czasy?
DSV zwiększył zyski
Dlaczego teraz jest dobry moment na kupno akcji?
Dom maklerski dla małych spółek
Dostawy rosyjskiego gazu do negocjacji
Dług spada
Długi weekend na warszawskim parkiecie
Egzotyczne fundusze w PZU
Emerytury małżeńskie pod znakiem zapytania
Fundusze: dobry czy zły kapitał?
Fuzja pod lupą UOKiK
Gdańskie rekordy
Gdynia trzecim portem na Bałtyku
Gorzej, ale z pewnością nie aż tak źle
HWL wozi skutery
Kalendarium gospodarcze
Kibic z Banku Anglii
Kolejne firmy zbudują fabryki w Niepołomicach
Kolejny rok chińskiego boomu
Kontenery zamiast węgla
Kupuj akcje Tety, sprzedaj Polcoloritu
LICZBA DNIA: 30 proc. ekonomistów oczekuje recesji w USA
Miliard na sprzęt AGD do zabudowy
Mocny kurs złotego nie blokuje rozwoju Polski
Nagrodzono najlepsze polskie reklamy
Ocena KGHM w górę
Pionner Pekao o rynku
Podaż nowych mieszkań wciąż rośnie
Polityka energetyczna
Projekt pomostówek
Pół miliarda przesyłek GeoPost
Rosja może się stać największym rynkiem Europy
Rząd rozdaje akcje
Silesia czeka
Snickers Mobile na komórkowo
Sprostowanie
Strzeżony magazyn Rohlig Poland
TFI tracą klientów
TP SA satelitarna
UE bada plan dla banków
UniCredit pozytywnie o akcjach
Unia pomogła zdobyć klientów
Więcej o 450 tys. aut
Wygoda wypiera oszczędność
Wyższe zatrudnienie
Zalety umowy z Kioto
Złoty wciąż zyskuje na wartości
Zamów abonament