Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Spółka naruszyła interesy konsumentów

28 lipca 2010 | Prawo | Jerzy Kowalski

Wybór sposobu zwrotu nadpłaty za wodę należy do klienta spółki

– Liczba naruszeń zbiorowych interesów konsumentów była znaczna. Tak więc kara nałożona na Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w wysokości 50 tys. zł została zmiarkowana prawidłowo. Jest ona na tak niskim poziomie, że nie ma podstaw do jej obniżenia – uzasadnił sędzia Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Tym samym sąd oddalił odwołanie RPWiK od decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który uznał, że spółka ta naruszyła wielokrotnie i bezprawnie zbiorowe interesy klientów. Pierwszy z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8685

Spis treści
Zamów abonament