Media mogą informować o darczyńcach
KRAKOW
Konferencja "Sponsoring -- interes czy filantropia"
Media mogą informować o darczyńcach
Nie ma przeszkód, żeby media informowały o sponsorowaniu przez biznes ważnych i potrzebnych przedsięwzięć społecznych, kulturalnych i charytatywnych. Trzeba wspierać pozytywny snobizm ludzi zamożnych do wykładania pieniędzy na cele społeczne -- mówiono na seminarium "Sponsoring -- interes czy filantropia" zorganizowanym w Krakowie przez firmę public relations Cracovian...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)