Orbis stawia na Ibisa
Hotele | Accor planuje konsolidację ekonomicznych marek swych hoteli
Hotele Etap znikną z rynku, przybędzie za to Ibisów – dziś Orbis ma ogłosić rewolucyjne zmiany w swoim tańszym segmencie hotelowym. Sieć dziesięciu działających w Polsce hoteli Ibis powiększy się o osiem Etapów, które zmienią nazwę na Ibis Budget. Obecne Ibisy pozostaną przy dotychczasowej nazwie, ale w przyszłym roku pojawią się jeszcze hotele Ibis Styles – obecnie niezależne, które będą mogły wejść do orbisowskiej sieci poprzez franczyzę.
Ten rebranding zapowiedział we wczorajszym komunikacie Accor, właściciel Orbisu. Zmiany dotyczą wszystkich ekonomicznych hoteli francuskiej grupy. Accor liczy, że wzmocni w ten sposób markę Ibis, która stanie się największą marką hotelową w Europie i trafi do pierwszej 15 największych marek hotelowych świata. Po zmianach (Ibis...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta