Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Legia Warszawa ma nowego sponsora

19 listopada 2011 | Życie Warszawy | szyp

W sobotę piłkarze z ul. Łazienkowskiej wybiegną na mecz z Lechią Gdańsk z nowym logo na koszulkach. Będzie to znak firmy ActiveJet, lidera rynku materiałów do drukarek i producent oświetlenia LED .

 

– Dla Polaków piłka nożna była zawsze jedną z ważniejszych dyscyplin sportowych, a Legia zajmuje szczególne miejsce w sercach wielu kibiców – mówi Rafał Ornowski, dyrektor marki ActiveJet.

– Z Legią Warszawa łączy nas wspólny mianownik: chęć systematycznego rozwoju oraz koncentracja na coraz lepszym wyniku.

– Wierzę, że ta współpraca zaowocuje wspaniałymi wynikami na arenie krajowej oraz międzynarodowej – nie krył zadowolenia po podpisaniu umowy Paweł Kosmala, prezes Legii Warszawa.

Umowa będzie obowiązywała do końca 2013 r. Kwota, jaką firma będzie co sezon przekazywać klubowi, objęta jest tajemnicą handlową. Wiadomo, że będzie to kilka milionów złotych i jest to jedna z większych umów w ekstraklasie. Wcześniej piłkarze nosili na koszulkach logo telewizji N.

Wydanie: 9085

Wydanie: 9085

Spis treści
Zamów abonament