Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Browary nie liczą już na szybki rozwój rynku

16 grudnia 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Dyskonty sprzedają więcej złocistego trunku
źródło: Rzeczpospolita
Dyskonty sprzedają więcej złocistego trunku

W 2011 r. sprzedaż piwa zwiększy się w Polsce o ok. 2 proc. W przyszłym roku może pójść w górę o 2 – 3 proc.

– W pierwszej połowie tego roku branży udało się nadrobić słabe wyniki z pierwszego półrocza 2010 roku. Jednak chłodne lato, a głównie deszczowy lipiec, sprawiło, że ożywienie zostało zahamowane – powiedział w czwartek na spotkaniu z dziennikarzami Robert Priday, prezes Kompanii Piwowarskiej, lidera rynku, oraz szef Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.

Według GUS, na który powołują się producenci, w pierwszym kwartale 2011 r. sprzedaż piwa urosła o 2,2 proc. W drugim była o 11,6 proc....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9108

Wydanie: 9108

Spis treści
Zamów abonament