Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

PZU będzie mieć nowe logo, bez ornamentów

10 stycznia 2012 | Ekonomia | Zuzanna Reda Urszula Zielińska
Obecne logo PZU zostanie odświeżone przez studio White Cat. Jest ono autorem nowych znaków firmowych PKO BP i Netii
źródło: Rzeczpospolita
Obecne logo PZU zostanie odświeżone przez studio White Cat. Jest ono autorem nowych znaków firmowych PKO BP i Netii
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita

Już pod ko­niec kwiet­nia mo­że zo­stać przed­sta­wio­ne odświeżone lo­go PZU, do­wie­dzia­ła się „Rz"

No­wy znak fir­mo­wy naj­wiek­sze­go pol­skie­go ubez­pie­czy­cie­la bę­dzie utrzy­ma­ny w obec­nej ko­lo­ry­sty­ce. Aktualne, zna­ne dobrze lo­go, ma pra­wie 20 lat. No­we bę­dzie na­wią­zy­wać do te­go z po­ło­wy XX wie­ku. Ma się skła­dać z sa­mych li­ter, bez or­na­men­tów, ja­kie zdo­bią je obec­nie.

Au­to­rem li­ftin­gu wi­ze­run­ku PZU bę­dzie Mi­chał Ło­jew­ski, współ­twór­ca stu­dia Whi­te­ Cat, od­po­wie­dzial­ne­go ta­kże za od­świe­że­nie wi­ze­run­ku m.in. PKO BP i Ne­tii, a ta­kże stwo­rze­nie iden­ty­fi­ka­cji wi­zu­al­nej Alior Ban­ku. – Od­świe­że­nie lo­go to znak zmian, ja­kie za­szły...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9127

Wydanie: 9127

Spis treści
Zamów abonament