Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kara za zatajenie danych

02 lutego 2012 | Prawo | Zofia Jóźwiak

Podawanie nieprawdziwych danych podczas zgłaszania koncentracji podmiotów się nie opłaca. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 755 tys. zł kary na UPC Polska.

Dostawca usług telewizji kablowej i szerokopasmowego Internetu zataił, że ma analizę z informacjami istotnymi z punktu widzenia zgłaszanej transakcji.

Chodziło o przejęcie spółki Aster. Dokument potwierdzał opinię UOKiK, że koncentracja będzie miała wpływ na lokalne rynki poszczególnych miast. Było to sprzeczne ze stanowiskiem UPC Polska, która w postępowaniu utrzymywała, że rynek płatnej telewizji ma wymiar krajowy. Decyzja nie jest prawomocna. Kary za przedstawienie nieprawdziwych danych zdarzają się sporadycznie. Poprzednio w 2008 r.

Wydanie: 9147

Wydanie: 9147

Spis treści
Zamów abonament