Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kobiety znają się na luksusie

14 kwietnia 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Różnice w postrzeganiu dóbr z najwyższej półki
źródło: Rzeczpospolita
Różnice w postrzeganiu dóbr z najwyższej półki

Różnice w postrzeganiu marek luksusowych zależą od płci i miejsca zamieszkania. Szczególnie w przypadku odzieży

Opublikowane 3 kwietnia w „Rz" wyniki badań ARC Rynek i Opinia wywołały spore zainteresowanie. Okazało się, że Polacy za marki luksusowe uważają Adidasa, Nike czy Black Red White, podczas gdy przedstawicieli tego segmentu, jak: Chanel, Diora czy Pradę, zna niewielka grupa ankietowanych.

– Polscy konsumenci mają ograniczony kontakt z naprawdę luksusowymi markami, co wynika z ich małej obecności marketingowej na naszym rynku. Dlatego też respondenci pytani o marki luksusowe, często wymieniają marki popularne, i to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9208

Wydanie: 9208

Spis treści
Zamów abonament