Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gadżety dla kibiców dają zarobić producentom i sprzedawcom

16 czerwca 2012 | Ekonomia | sał
Bez licencji taniej
źródło: Rzeczpospolita
Bez licencji taniej

Na Euro 2012 zyskają wszyscy handlowcy, zarówno ci działający legalnie, jak i tzw. szara strefa

Z badania firmy Impact dla spółki PL.2012 wynika, że w czerwcu zagraniczni turyści wydadzą w Polsce łącznie 844 mln zł. Z informacji „Rz" wynika, że marże na gadżety Euro 2012 są zaskakująco duże. Jeden z licencjobiorców na czas Euro 2012 ujawnił nam, że koszt produkcji i wykupu licencji na logo mistrzostw Europy dla jego firmy to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9259

Wydanie: 9259

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament