Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Twitter przed telewizją

03 sierpnia 2012 | Pierwsza strona | Kamila Baranowska Magdalena Lemańska

Serwisy społecznościowe rządzą. Są bardziej opiniotwórcze niż TVN 24 czy tygodniki

Facebook i Twitter, dotąd postrzegane głównie jako serwisy towarzyskie służące do komunikacji ze znajomymi, stają się serwisami opiniotwórczymi. Politycy komentują tam wydarzenia, a ministrowie umieszczają stanowiska resortów. Stamtąd coraz częściej informacje czerpią dziennikarze.

Te nowe media mają zasięg dużo większy niż tradycyjne. Facebook ma na świecie 900 mln użytkowników, YouTube – 800 mln, a na Twitterze „ćwierka"...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9300

Wydanie: 9300

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament