Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama nie powinna imitować urzędowego pisma

04 września 2012 | Prawo i praktyka | Michał Kołtuniak

Działania marketingowe, które mogą wprowadzić w błąd wielu klientów, kwalifikowane są jako naruszające zbiorowe interesy konsumentów Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował sposób reklamowania przez jedną z firm tzw. odwróconej hipoteki. Reklama ta była skierowana do osób powyżej 65. roku życia i miała formę czarno-białego plakatu z bordowymi elementami, z wyraźnym tytułem „komunikat".

Z jego treści wynikało, że starsze osoby mogą skorzystać z renty hipotecznej. W tym celu powinny skontaktować się z reklamującą się w ten...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9326

Wydanie: 9326

Spis treści
Zamów abonament