Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klejnoty w markowej koronie

19 grudnia 2012 | Ranking najcenniejszych polskich marek | Piotr Mazurkiewicz

Trzy jubilerskie marki, podobnie jak przed rokiem, otwierają ranking mocy w kategorii pozostałe produkty niespożywcze. Zdecydowanym liderem jest, już piąty rok z rzędu, Apart

Wśród polskich marek produktów niespożywczych trudno mówić o wielkich zmianach w czołówce rankingu. Najwyższe pięć lokat zajmują te same brandy co przed rokiem, a pierwsza zmiana to awans marki produktów dla dzieci Canpol z ubiegłorocznego 11. miejsca na 6. Moc tej marki wzrosła aż o 31 punktów. Z kolei jeśli chodzi o marki debiutujące w tegorocznym zestawieniu, to na wysokiej, 11. pozycji pojawiła się Karolina, firmująca wysokiej jakości porcelanę.

Już po raz drugi z rzędu pierwszą trójkę zestawienia okupują poznańscy jubilerzy. Liderem tej kategorii, który dodatkowo coraz wyraźniej umacnia swoją pozycję, jest Apart. W porównaniu z ubiegłoroczną edycją zestawienia moc jego marki wzrosła aż o 22 pkt, w czym pomogła ekspansja sieci firmowych salonów. Rodzinna spółka ma ich już 183, w tym 12 pod marką Apart Exclusive z biżuterią i zegarkami z najwyższej półki. Plan na 2013 r. zakłada ok. 10 nowych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament