Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie ma mocnych na Allegro

19 grudnia 2012 | Ranking najcenniejszych polskich marek
źródło: Rzeczpospolita

Aukcyjny potentat to nie tylko lider sprzedaży internetowej, ale również najmocniejsza od lat marka w kategorii handel

Choć brand czołowego aukcyjnego serwisu już dawno zdystansował rywali, to wciąż powiększa swą przewagę nad konkurentami. Moc marki Allegro w ciągu roku wzrosła aż o 98 pkt, najwięcej w handlu. Jego przewaga nad zajmującym drugą pozycję Merlinem wynosi aż 186 pkt i w żadnej innej kategorii nie widać tak dużej przewagi lidera.

Allegro to już od dawna nie tylko serwis aukcyjny, ale cała grupa różnego typu przedsięwzięć internetowych. Należą do niej e-sklep Agito, porównywarka cenowa Ceneo, serwis Bankier.pl, klub zakupowy Fashion Days, serwis zakupów grupowych Citeam.pl i serwisy ogłoszeniowe otoDom.pl, otoAuto.pl czy Tablica.pl. Także popularny operator płatności PayU należy do grupy Allegro, która obecnie zarządza 75 serwisami w 17 krajach na trzech kontynentach.

Według badania Megapanel PBI/Gemius w październiku grupa Allegro miała w Polsce 11,1 mln użytkowników, co dawało jej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9416

Wydanie: 9416

Spis treści
Zamów abonament