Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Warto budować silną markę

06 sierpnia 2013 | Ekonomia | Mateusz Pawlak
Rada Polskich Marek wybierze Młodą markę sukcesu
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Rada Polskich Marek wybierze Młodą markę sukcesu
źródło: Rzeczpospolita

Co roku na polskim rynku pojawia się ok. 20 nowych, dużych brandów.

Firmy, które chcą i potrafią tworzyć dynamiczne rodzime znaki towarowe, warto wspierać. Ich promocja jest głównym celem konkursu „Rzeczpospolitej" Młoda Marka Sukcesu, w którym główną nagrodą jest ufundowana przez PKO Bank Polski kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł.

Każdego roku na polski rynek wchodzą nowe produkty. Każdego roku firmy tworzą nowe marki, by ze swoimi towarami i usługami łatwiej trafić do konsumentów.

Zatłoczony rynek

A ile właściwie mamy na rynku marek? Okazuje się, że nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie.

– Mówi się, że liczba marek na polskim rynku przerasta liczbę słów w słowniku, ale tak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9606

Wydanie: 9606

Spis treści
Zamów abonament