Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Lojalność zawsze w cenie

25 września 2013 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Polscy konsumenci potrzebują więcej nowatorskich rozwiązań
źródło: Rzeczpospolita
Polscy konsumenci potrzebują więcej nowatorskich rozwiązań

W ramach projektu „Klient zobowiązuje" rozpoczynamy prezentowanie zgłoszeń. Pierwsze nadeszło od grupy DBK.

Programy lojalnościowe już wielokrotnie skazywane były na zupełne zapomnienie, a z perspektywy firm miały jedynie generować dodatkowe koszty. Jednak ich popularność nie słabnie.

Z badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na zlecenie Sodexo wynika, że 47 proc. małych i średnich polskich przedsiębiorstw realizuje programy lojalnościowe skierowane do partnerów biznesowych. W tego typu projektach wykorzystują najczęściej upusty i rabaty, wymienione przez 61 proc. ankietowanych. 52 proc. podało nagrody rzeczowe, a 25 proc. kupony.

Nagrody za punkty

Choć w skali całego rynku zdecydowanie najpopularniejsze są programy lojalnościowe prowadzone przez największe sieci sklepów spożywczych  czy koncerny paliwowe, to okazuje się, że z ciekawym projektem można przebić się także w bardziej niszowych branżach. Dlatego w ramach konkursu „Klient zobowiązuje" prezentujemy właśnie zgłoszenie Grupy DBK.

Tworzy ją kilka spółek, które...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9648

Wydanie: 9648

Spis treści
Zamów abonament