Telekomy mają więcej za mniej
Telekomunikacja | Wydatki operatorów na reklamę się kurczą, ale ich obecność w mediach – nie.
magdalena lemańska Urszula zielińska
W kolejnym roku gospodarczych turbulencji i kurczącego się rynku reklamy rosły rabaty udzielane operatorom telekomunikacyjnym przez media – wynika z analizy „Rz" na podstawie zebranych raportów, danych i komentarzy.
Przede wszystkim zestawienie przygotowane przez Equinox Polska o wydatkach reklamowych wskazuje, że operatorzy byli obecni w mediach częściej, a domu mediowego Starlink – że niższym kosztem.
Gros wydatków firm telekomunikacyjnych tradycyjnie powędrowało do telewizji. W ubiegłym roku na to medium operatorzy przeznaczyli ok. 65 proc. budżetów, których łączną wartość Equinox szacuje na 2,2 mld zł.
Są to jednak dane cennikowe, czyli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta