Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telekomy mają więcej za mniej

28 marca 2014 | Ekonomia i Rozwój
Najwięcej wydał w 2013 roku właściciel marki Orange.  W kolejnych latach coraz ważniejszy będzie Internet
źródło: Rzeczpospolita
Najwięcej wydał w 2013 roku właściciel marki Orange. W kolejnych latach coraz ważniejszy będzie Internet

Telekomunikacja | Wydatki operatorów na reklamę
się kurczą, ale ich obecność w mediach – nie.

magdalena lemańska Urszula zielińska

W kolejnym roku gospodarczych turbulencji i kurczącego się rynku reklamy rosły rabaty udzielane operatorom telekomunikacyjnym przez media – wynika z analizy „Rz" na podstawie zebranych raportów, danych i komentarzy.

Przede wszystkim zestawienie przygotowane przez Equinox Polska o wydatkach reklamowych wskazuje, że operatorzy byli obecni w mediach częściej, a domu mediowego Starlink – że niższym kosztem.

Gros wydatków firm telekomunikacyjnych tradycyjnie powędrowało do telewizji. W ubiegłym roku na to medium operatorzy przeznaczyli ok. 65 proc. budżetów, których łączną wartość Equinox szacuje na 2,2 mld zł.

Są to jednak dane cennikowe, czyli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9800

Wydanie: 9800

Spis treści

Media Markt

Zamów abonament