Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rozejdą się koszulki z Messim

29 kwietnia 2014 | Druga strona | Agnieszka Kalinowska
źródło: archiwum prywatne

Rozmowa z 
Andrzejem Hadzikiem, ekonomistą z AWF w Katowicach

Rz: Transmisje sportowe to główny impuls do zakupu telewizora. W tym roku sprzedaż wzrośnie, głównie ze względu na mundial...

Andrzej Hadzik: Naturalne jest, że przy okazji wielkich imprez sportowych sprzedaż w niektórych branżach wzrasta. Ale trzeba pamiętać, że w najbliższym mundialu Polacy nie biorą udziału. Nie będzie wyniku sportowego, należy się więc spodziewać, że sprzedaż będzie mniejsza, niż mogłaby być, gdyby reprezentacja Polski...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9826

Wydanie: 9826

Spis treści

Ściągawka przedsiębiorcy

Zamów abonament