Na lodach można zarobić
Polski rynek gastronomiczny staje się coraz bardziej konkurencyjny. W zeszłym roku oraz pierwszym kwartale 2014 r. otwarto w Polsce około 350 nowych lokali gastronomicznych należących do 145 franczyzowych sieci gastronomicznych. Powstaje sporo lodziarni i kawiarni.
– Potwierdziły się przewidywania ekspertów dotyczące rynku gastronomicznego. Kryzys gospodarczy dał się we znaki wielu firmom, niektóre zniknęły z rynku. Decyzję o wycofaniu się z Polski podjęła w minionym roku m.in. sieć lodziarni premium Haagen-Dazs – mówi Joanna Cabaj-Bonicka z Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych sp. z o.o.
O sukcesie mogą mówić ci, którzy mają koncepty najbardziej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta