Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W sklepach już widać efekty akcji #jedzjabłka

08 sierpnia 2014 | Ciekawa ekonomia
źródło: materiały prasowe
Jest potencjał do wzrostu spożycia w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Jest potencjał do wzrostu spożycia w Polsce

W Polsce szybko rośnie sprzedaż jabłek i cydru, 
choć sieci dopiero zaczynają specjalne akcje zainspirowane internetową kampanią społeczną.

Gołym okiem widać zmiany w sklepach, odkąd rozwinęła się w polskim internecie oddolna akcja, by jeść polskie owoce, skoro nie chce ich kupować Rosja (embargo na nie działa już od 1 sierpnia). Cydr nagle pojawił się w wielu sieciach w najbardziej eksponowanych miejscach, a to dopiero początek.

Na promocję jabłek postawił Lidl, który po starcie akcji #jedzjabłka zauważył wzrost ich sprzedaży. Firma wczoraj rozpoczęła także specjalną promocję – z jej powodu zamówiła kilka razy więcej jabłek niż zwykle. – Cena będzie niższa o 25 proc. Przygotowaliśmy spoty reklamowe radiowe i telewizyjne, przez które będziemy zachęcać do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9910

Wydanie: 9910

Spis treści
Zamów abonament