Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co zrobić, gdy zamiast w luksusowym zakwaterowano nas w zwykłym hotelu

19 sierpnia 2014 | Prawo i praktyka | Michał Kołutniak

Niewątpliwie zmiana warunków zakwaterowania stanowi 
o nieprawidłowym wykonaniu usługi przez organizatora wyjazdu. W związku z tym można domagać się od niego odszkodowania.

- Wykupiłem dwutygodniowy wyjazd zagraniczny. Zgodnie z umową miałem być zakwaterowany w hotelu 3-gwiazdkowym. Tymczasem hotel, w którym mnie umieszczono, miał tylko dwie gwiazdki. Oczywiście, żeby nie psuć sobie całkowicie wyjazdu, musiałem zgodzić się na takie warunki. Czy po powrocie mogę domagać się czegoś od biura podróży?

W opisywanym przypadku jest jasne, że organizator turystyki nie wywiązał się należycie z zawartej umowy. W...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9918

Wydanie: 9918

Spis treści
Zamów abonament