Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient w strachu, bo pożarło gotówkę

16 października 2014 | Moje Pieniądze
Wpłacanie pieniędzy bywa dodatkową funkcją w bankomacie
źródło: 123RF
Wpłacanie pieniędzy bywa dodatkową funkcją w bankomacie

Jeśli urządzenie przyjmie banknoty, a nie zaksięguje ich na koncie, trzeba cierpliwie czekać na rozpatrzenie reklamacji przez bank. Na ogół wynik jest pozytywny.

janina blikowska

Pani Katarzyna jest klientką ING Banku Śląskiego. Niedawno sprzedała samochód, a zapłatę dostała w gotówce.

– Było już po zamknięciu banków, dlatego postanowiliśmy z mężem skorzystać z wpłatomatu. Nie po raz pierwszy zresztą – opowiada.

Urządzenie działało, przyjęło pieniądze bez problemu, ale w pewnym momencie – jak mówi pani Katarzyna – się zawiesiło. Na ekranie pojawiła się informacja, że wpłacono 0 zł. Czytelniczka od razu złożyła reklamację na infolinii. Dowiedziała się, że ma czekać na wyjaśnienie sprawy. Ewa Szerszeń z ING Banku Śląskiego mówi, że takie reklamacje są rozpatrywane w terminie do siedmiu dni kalendarzowych.

– Urządzenia są wyposażone w kamery. Rozpatrując reklamacje, szczegółowo analizujemy dane systemowe dotyczące transakcji, wynik rozliczenia środków w urządzeniu oraz w razie potrzeby zapis kamer – tłumaczy Ewa Szerszeń.

ING Bank Śląski pierwsze wpłatomaty zainstalował w 2007 r. Obecnie sieć liczy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9968

Wydanie: 9968

Spis treści
Zamów abonament