Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na Panu Jezusie nie da się zarobić

04 grudnia 2014 | Kraj | Joanna Ćwiek Janina Blikowska
Wykorzystanie Nergala do promowania Empiku przed świętami Bożego Narodzenia wywołało głosy oburzenia. Sieć tłumaczy, że zamierzała podkreślić,  że ma ofertę dla klientów  o rozmaitych gustach
autor zdjęcia: Tomasz Jodłowski
źródło: Fotorzepa
Wykorzystanie Nergala do promowania Empiku przed świętami Bożego Narodzenia wywołało głosy oburzenia. Sieć tłumaczy, że zamierzała podkreślić, że ma ofertę dla klientów o rozmaitych gustach

Polacy czują przesyt chrześcijańską symboliką – tak uważają marketingowcy sieci handlowych.

Przed świętami w sklepach coraz trudniej spotkać elementy typowe dla Bożego Narodzenia, a w zamian sieci wykorzystują symbolikę bardziej uniwersalną. – Takie są potrzeby klientów – tłumaczą handlowcy.

Kilka dni temu zaczął się adwent – czas oczekiwania katolików na Boże Narodzenie. Dzieciom te trzy tygodnie mają skrócić adwentowe kalendarze, czekoladowe bombonierki z symboliką świąteczną. W tym roku poza Mikołajami, choinkami lub postaciami Świętej Rodziny można w marketach spotkać bombonierki z bohaterami kreskówek: królem Lwem czy Myszką Miki. – Gama produktów jest dopasowana do potrzeb klienta, to on decyduje, jaki produkt chce kupić, z jakim motywem i w jakiej cenie – tłumaczy Dorota Patejko, rzecznik Auchan Polska....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10008

Wydanie: 10008

Spis treści
Zamów abonament