Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gry, konkursy i happeningi dla pokolenia Y

21 stycznia 2015 | Ciekawa ekonomia
Nowy projekt Luxoftu łączy rekrutację z grywalizacją
źródło: materiały prasowe
Nowy projekt Luxoftu łączy rekrutację z grywalizacją

Pracodawcy przekonują się 
do niestandardowych metod łowienia młodych talentów. Sięgają po gry, rywalizację 
i promocję na festiwalach.

– Ważny jest bezpośredni kontakt z kandydatami, czy to w ramach targów pracy, czy też konkursów i happeningów związanych z ich zainteresowaniami – podkreśla Sylwia Wódkowska-Pęksyk, menedżer HR w gdańskim Globalnym Centrum Finansowym Arla Foods, gdzie średni wiek ponad 270 pracowników wynosi 28 lat. Wielu z nich wdrażało się do pracy poprzez firmową grę Arlopoly.

Wzorowana na popularnej planszówce, pomaga pracownikom poszerzyć wiedzę dotyczącą biznesu firmy, ucząc też firmowych wartości. Gier w firmach jest zresztą coraz więcej – także tych pełniących rolę testów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10045

Wydanie: 10045

Spis treści
Zamów abonament