Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Samoobsługowe telekomy

28 kwietnia 2015 | Ekonomia
Ubywa tradycyjnych sklepów operatorów telekomunikacyjnych
źródło: Rzeczpospolita
Ubywa tradycyjnych sklepów operatorów telekomunikacyjnych

Strategie | Przy okazji odświeżania marki w ciągu kilkunastu miesięcy zmieni się część salonów Orange Polska.

Liczba salonów firm telekomunikacyjnych w ostatnich kilku latach szybko się kurczy. Szukają one oszczędności, wykorzystując jednocześnie fakt, że internet jest coraz popularniejszym narzędziem zakupowym.

– W przyszłym roku będziemy dalej optymalizować liczbę salonów, ale też stopniowo przekształcać je w e-salony, gdzie klienci za pomocą różnych aplikacji będą mogli sami korzystać z systemu samoobsługowego – mówił „Rzeczpospolitej" w grudniu Bruno Duthoit, prezes Orange Polska. Najwyraźniej wiedział już, co znajdzie się w kilkuletniej strategii globalnej grupy Orange.

Ogłoszono ją we Francji w marcu, a w poniedziałek w ramach kampanii odświeżenia marki, a także zmian zachodzących w sieci sprzedaży: w sklepach, na infoliniach i stronach internetowych, Orange otworzył pierwszy w Polsce, a drugi w Europie e-salon.

Nauka samodzielności

Tzw. smart store to oparty na technologiach bezprzewodowych sklep, który ma zachęcać klientów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10127

Wydanie: 10127

Spis treści
Zamów abonament