Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydatki na reklamę będą większe

08 grudnia 2015 | Ekonomia
Rynek reklamy w Polsce i na świecie
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy w Polsce i na świecie

ZenithOptimedia Group podnosi swoje szacunki 
dla rynku reklamy w Polsce 
w tym roku. To kolejna firma publikująca optymistyczne prognozy.

Według najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia polski rynek reklamy wzrośnie w tym roku o 2,8 proc. szybciej, niż podawano jeszcze we wrześniu.

– W 2016 roku rynek reklamowy urośnie o kolejne 3,2 proc., osiągając na koniec roku wartość 6,94 mld zł netto – podaje ZOG w najnowszym raporcie na temat polskiego rynku reklamy.

– Rynek reklamowy będzie nadal rósł, jeśli utrzyma się tempo wzrostu gospodarczego i jeśli nie dojdzie do dużych zmian w mediach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10315

Wydanie: 10315

Spis treści
Zamów abonament