Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zadowoleni z usług, ale nie medycznych

09 marca 2016 | Ekonomia
Oceny dla poszczególnych branż nie są zbyt wysokie
źródło: Rzeczpospolita
Oceny dla poszczególnych branż nie są zbyt wysokie

Polacy oceniający branże usługowe najlepsze zdanie mają o stacjach benzynowych. Najgorzej wypadają przychodnie medyczne, w tym prywatne.

piotr mazurkiewicz

Z usług korzystają wszyscy, ale ponieważ jest to branża niesłychanie zróżnicowana, rzadko oceniamy ją w sposób kompleksowy. Zadowolenie Polaków z usług postanowiła zbadać firma ARC Rynek i Opinia i generalne nasze opinie nie są entuzjastyczne. W pięciopunktowej skali najwyższe średnie oceny wypadły poniżej poziomu czterech.

Stacje liderem

– Widać, że Polacy nie są skłonni do wystawiania najwyższych ocen. Warto na pewno zwrócić uwagę na kilka obszarów. Jednym z nich jest kolej, która wprawdzie w rankingu ogólnym jest daleko w tyle, jednak wyraźnie widać, że respondenci dostrzegają tutaj poprawę jakości – mówi Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia.

Ogółem najwyższe oceny zebrały jednak sieci stacji benzynowych. – To efekt zarówno nowoczesnej infrastruktury, jak i podejścia do klienta. Nawet przedstawiciele zagranicznych sieci z uznaniem wyrażają się o polskich placówkach – mówi Leszek Wieciech, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego.

Autorzy badania...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10390

Wydanie: 10390

Spis treści
Zamów abonament