Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Europa zmierza w stronę Ameryki

14 marca 2016 | Sport | Olgierd Kwiatkowski

Euroliga na wzór NBA 
i Liga Mistrzów z zespołami drugiej kategorii – tak może wyglądać w przyszłym sezonie rywalizacja klubowa w Europie.

Więcej niż prawdopodobny koszykarski dualizm jest efektem podpisania w listopadzie przez Euroligę kontraktu z największą agencją marketingu sportowego IMG.

Tą samą, z którą niedawno związali się Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz, a jej klientami są też Novak Djoković czy (jeszcze) Maria Szarapowa oraz wiele innych gwiazd sportu. Agencja słynie też z organizacji Miss Universe i wielkich turniejów golfowych, tenisowych czy motocyklowych.

Dziesięcioletnia letnia umowa gwarantuje organizatorom koszykarskich rozgrywek 630 milionów euro, 400 milionów z tej kwoty otrzymają kluby.

– Nasz biznes funkcjonuje dobrze, więc...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10394

Wydanie: 10394

Spis treści
Zamów abonament