Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stawiam na rozwój usług biznesowych

07 czerwca 2016 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Rozmowa | 
Iain Maxwell
dyrektor zarządzający Canon Polska

Rz: Drupa to największe na świecie targi poligraficzne. Czym chwali się Canon?

Iain Maxwell: Impreza pokazuje siłę naszej marki i różnorodność oferowanych produktów. Canon prezentuje szeroką gamę rozwiązań, które wspierają dostawców usług druku w rozwoju ich potencjału biznesowego. Nasz model biznesowy składa się z dwóch segmentów: konsumenckiego (B2C) i biznesowego (B2B). Podczas tych targów skupiamy się na relacjach B2B, dzięki temu docieramy do klientów i partnerów – w różnych sektorach. Jednak wiele rozwiązań prezentowanych na drupie dotyczy także rynku konsumenckiego. Te rozwiązania przenikają się.

No właśnie. W świadomości Polaków oferta Canona jest skierowana wyłącznie do klienta indywidualnego. Mam na myśli aparaty i drukarki. Takie wąskie postrzeganie marki jest chyba nieco krzywdzące?

Walczymy z tym stereotypem. Wynika on z tego, że zbudowaliśmy bardzo silną pozycję w segmencie konsumenckim. Aparaty, lustrzanki oraz drukarki marki Canon to klasa sama...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10464

Wydanie: 10464

Spis treści
Zamów abonament