Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama internetowa stała się zakładnikiem zmian w prawie

16 czerwca 2016 | Ekonomia
Reklama w internecie
źródło: Rzeczpospolita
Reklama w internecie

Wydatki na reklamę w polskiej sieci mogą sięgnąć w tym roku 3,75 mld zł 
– ocenia IAB Polska. 
Wiele zależy jednak 
od reakcji firm na podatki: bankowy i obrotowy.

W ubiegłym roku na rynku internetowym zrealizował się najbardziej optymistyczny scenariusz IAB dotyczący wzrostu nakładów na reklamę w sieci. – Jeśli ten trend rozwojowy się utrzyma, komunikacja cyfrowa w 2016 roku może zarobić 3,5–3,75 mld zł – podaje IAB Polska w swoim raporcie strategicznym „Internet 2015/2016". Tegoroczny wzrost wydatków na reklamę w sieci będzie się więc wahał między 11 a 19...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10472

Wydanie: 10472

Spis treści
Zamów abonament