Cyfrowa rewolucja w drogerii
Po sklepach odzieżowych, księgarniach, sklepach z płytami i RTV dziś drogerie i perfumerie stają wobec e-wyzwań – pisze ekspertka firmy doradczej A.T. Kearney.
Marta Szostak
Aż do 2019 roku sprzedaż kosmetyków i perfum online w Europie będzie się rozwijać w tempie 8 proc. rocznie, czyli czterokrotnie szybciej niż w sklepach stacjonarnych – prognozuje A.T. Kearney w raporcie „Digital Beauty in Europe".
Raport ten jest wynikiem badania preferencji przy zakupie produktów kosmetycznych i perfum online, przeprowadzonego na reprezentatywnej próbie konsumentów z Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji. Choć badanie nie objęło Polski, wnioski odnoszą się także do naszego rynku, który z kilkuletnim opóźnieniem kopiuje trendy zachodnie. Zresztą już teraz zakupy kosmetyków i perfum rosną w Polsce bardziej dynamicznie niż pozostałe zakupy online, m.in. dzięki e-drogeriom...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta