Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szminki i lakiery ciągną rynek kosmetyków

29 sierpnia 2016 | Ekonomia
Makijaż zwiększa udział w polskim rynku urody
źródło: Rzeczpospolita
Makijaż zwiększa udział w polskim rynku urody

Polki wydadzą w tym roku prawie 1,8 mld zł na produkty do makijażu.

Anita Błaszczak

Tusz do rzęs, czyli maskara, szminka albo błyszczyk do ust i lakier do paznokci – to dziś niemal niezbędnik statystycznej Polki. Nic więc dziwnego, że polskie wydatki na tzw. kosmetyki kolorowe wzrosną w tym roku o 5 proc., czyli ponaddwukrotnie więcej niż cały polski rynek urody i sięgną 1,79 mld zł – ocenia firma badawcza Euromonitor.

Produkty do makijażu, które pobudzały rynek kosmetyków w czasach spowolnienia, pozostały liderem wzrostu także w okresie poprawy koniunktury.

Po bułki i kosmetyki

Perspektywy rozwoju tzw. kolorówki też są dobre. – Według prognoz firm badających trendy w ciągu pięciu–sześciu najbliższych lat pozostanie ona najdynamiczniej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10534

Wydanie: 10534

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament