Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co drugi internauta blokuje reklamy

13 października 2016 | Ekonomia
Użycie ad-blocków w naszym kraju.
źródło: Rzeczpospolita
Użycie ad-blocków w naszym kraju.

media | Najnowsze badania potwierdzają, że Polacy zdecydowanie są światowymi rekordzistami, jeśli chodzi o stosowanie ad-blocków.

magdalena lemańska

Z przeprowadzonego na 57 rynkach i 70 tys. internautów (1 tys. w Polsce) badania Connected Life firmy Kantar TNS wynika, że programów blokujących reklamy w internecie używa już 51 proc. polskich internautów.

– To najwyższy wynik na całym świecie! Oczywiście niezależnie od kontynentu zaobserwować można trend polegający na tym, że w krajach rozwiniętych liczba osób blokujących reklamy jest stosunkowo wyższa, ale – dla porównania – średnia europejska wynosi jedynie 30 proc. – komentują autorzy raportu.

Liderami młodzi

51 proc. to dużo w porównaniu z poprzednimi badaniami obejmującymi to samo zjawisko, przeprowadzanymi przez inne firmy i instytucje. Z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10573

Wydanie: 10573

Spis treści
Zamów abonament