Usługi mobilne w planie na 2017 r.
Możemy być integratorem internetowych serwisów filmowych – mówi prezes UPC Polska.
Rz: W UPC Polska zmienia się zarząd. Odchodzi człowiek odpowiedzialny za marketing, będzie nowy dyrektor finansowy. Decyzje zapadły przed publikacją wyników rocznych. Źle się dzieje w waszym biznesie?
Frans-Willem de Kloet: Przeciwnie – mieliśmy dobry rok: zasięg sieci rósł w zakładanym tempie, byliśmy dobrze oceniani przez użytkowników, ogłosiliśmy też zamiar przejęcia Multimedia Polska i liczymy na domknięcie transakcji w tym roku. Zawsze gdy odchodzą z firmy pracownicy, jest mi przykro, ale chcemy najlepiej sprostać kolejnym wyzwaniom.
W sprawozdaniu Liberty Global, waszego właściciela, widać, że UPC w Polsce udało się podnieść przychody w 2016 r. O ile dokładnie?
Szybciej niż w 2015 r.: powiększyły się o 2 proc., a nasze ambicje rosną.
W jakim tempie chcielibyście powiększać przychody w tym roku?
Zdecydowanie szybciej, ale nie mogę podać szczegółów.
Czy w ubiegłym roku firma poprawiła też rentowność?
Utrzymaliśmy ją. Trzeba pamiętać, że prowadzimy znaczne inwestycje.
Rok temu, gdy rozmawialiśmy, zapowiedział pan inwestycje rzędu 4 mld zł w ciągu kilku lat w rozbudowę zasięgu sieci UPC w Polsce. Na jakim etapie jest realizacja tych zamierzeń?...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta